RSS

Καλώς ήρθατε!

WELCOME

Όλα ξεκίνησαν από μια απλή ανάγκη. Ήθελα να αγοράσω μία θήκη καπνού με σωστούς χώρους, όμορφο σχέδιο και λογική τιμή. Στάθηκε αδύνατο. Έψαξα ακόμα και σε sites του εξωτερικού.... μάταια. Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω τη δική μου μόνη μου και να την κάνω όπως θέλω ακριβώς!


Θα μπορούσα να μιλήσω για έμπνευση της στιγμής αλλά τελικά πρόκειται για μια δημιουργική διέξοδο από την καθημερινότητα. Είναι το δικό μου κόλπο για να εκτονώνομαι και να ξεφεύγω από την καθημερινότητα. Και γι αυτό συνεχίζω :)


Κάπως έτσι ξεκίνησε για μένα αυτό το ταξίδι κι αυτό το blog εκτελεί χρέη ξεναγού. Ελπίζω να είμαι αρκετά συνεπής και να γράφω τακτικά. Εύχομαι σύντομα οι φωτογραφίες με τις δημιουργίες μου να είναι τόσες πολλές που το blog να θυμίζει άλμπουμ!


Προς το παρόν έχω πάρα πολλές ιδέες για ένα σωρο σχέδια, υλικά, κόλπα και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς και ατελείωτη όρεξη για δουλειά!


Το μόνο σίγουρο είναι ότι εδώ θα βρεις πράγματα φτιαγμένα με ΠΟΛΛΗ αγάπη.
Ελπίζω να σου αρέσουν...


Κάνε ένα κόπο να αφήσεις ένα σχόλιο με τις εντυπώσεις σου,


Θα περιμένω....








ΥΓ. : Κι αν κάποια θήκη καπνού σου αρέσει πολύ, μπορείς πολύ εύκολα και οικονομικά να την αποκτήσεις!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλιά σου...